kącik ekologa.

Nasza planeta jest darem od Boga, więc powinniśmy o nią dbać i ją szanować. Dlaczego więc toniemy w śmieciach? Dlaczego woda w oceanach zamiast być krystalicznie czysta jest wypełniona śmieciami? I co my, jednostki, które mają realny wpływ na ogół, mogą zrobić by chociaż trochę odciążyć Matkę Ziemię? Napiszę o naprawdę nietrudnych do zastosowania sposobach, które łatwo wdrożyć w życie, a które znacząco odciążą nasze kosze z plastiku.

 MYJ PLASTIKOWE SZTUĆCE.

Nie wyrzucaj! Jeżeli masz jakieś w domu - myj, myj i jeszcze raz myj. Są one przecież wielokrotnego użytku. 




 NIE UŻYWAJ PLASTIKOWYCH SŁOMEK. 

Dlaczego? Głos oddaję ludziom bardziej kompetentnym ode mnie. Jeżeli masz jakieś w domu, to broń boże nie wyrzucaj! Myj!


       
                                                                                                                 ph.Basia

      

Polecam także słomki wielokrotnego użytku, metalowe lub z plastiku, dostępne do kupienia na przykład tutaj.

                                                                                                                ph. Basia

UŻYWAJ BUTELEK NA WODĘ.

Ja polecam te Dafi. Mają wbudowany filtr, który naprawdę działa. Filtruje nawet moją straszliwie zakamienioną i śmierdzącą wodę w Poznaniu. Są naprawdę niedrogie, a filtr wymieniany jest co 300 l zużytej wody (starcza mniej więcej na rok). Ja namówiłam na nie całą rodzinkę. 


Komentarze

Prześlij komentarz